مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 05:362019-11-18اقتصادي

دولت از حذف یارانه پردرآمدها طفره می رفت/ گرانی بنزین جبران شود


دولت باید در سریع ترین زمان ممکن همه درآمدهای حاصل از افزایش قیمت بنزین را به صورت عادلانه به حساب های مردم واریز کند تا مشکلی برای خانواده ها ایجاد نشود.

- علی اکبر کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به افزایش قیمت بنزین، گفت: نیمه شب پنجشنبه هفته گذشته تصمیم شورای هماهنگی اقتصادی مبنی بر افزایش قیمت بنزین اجرا شد و دولت به مردم وعده داد که با پرداخت یارانه نقدی، این افزایش قیمت را جبران کند؛ این امر موجب دغدغه و نگرانی مردم شده است.

وی با بیان اینکه دولت برای رفع این دغدغه باید اقدام فوری و عاجل انجام داده و یارانه های نقدی را به حساب مردم واریز کند، افزود: این اقدام موجب می شود مردم به وعده های دولت اعتماد کنند و آنها را صادقانه بدانند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: دولت همواره طی سال های اخیر از حذف یارانه دهک های پردرآمد طفره می رفت و اعلام می کرد که سازوکار شناسایی دهک های پردرآمد را در اختیار ندارد.

کریمی تصریح کرد: سؤال اینجاست که دولت چگونه می خواهد 25 میلیون نفر را از دریافت یارانه محروم کند؟ آیا این 25 میلیون نفر قبلاً شناسایی شده اند؟ اگر شناسایی نشده اند، دولت چه سازوکاری برای شناسایی دهک های پردرآمد دارد؟ وی با بیان اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری به معنای رفع مسئولیت نظارتی مجلس در ماجرای افزایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت از حذف یارانه پردرآمدها طفره می رفت/ گرانی بنزین جبران شود

دولت از حذف یارانه پردرآمدها طفره می رفت/ گرانی بنزین جبران شود