مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 05:302019-11-18سياسي

جلوگیری از قاچاق سوخت یکی از اهداف اصلاح قیمت بنزین است


جلوگیری از قاچاق سوخت یکی از اهداف اصلاح قیمت بنزین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدرضا پورمحمدی شامگاه یکشنبه در مراسم افتتاح ساختمان جدید کتابخانه مرکزی تبریز با بیان اینکه اخبار رسانه های بیگانه و معاند پیرامون وضعیت تبریز کذب محض است، افزود: این شهر قهرمان پرور مهد ایثار و از خودگذشتگی است و جوانان تبریزی برای اعتلای نام ایران جان خود را فدا می کنند نه اینکه برای پیاده سازی اهداف بیگانگان حرکت کنند.

وی تجمع های اعتراضی تبریز را مسالمت آمیز بیان و اضافه کرد: تبریز و آذربایجان در دفاع از ارزش های کشور ایستاده اند و مردم این استان همواره از درک و شناخت عمیق نسبت به مسائل کشور برخوردار هستند.

پورمحمدی ادامه داد: مردم تبریز در جریان حوادث روز گذشته با درک بالای خود، فراخوان رسانه های بیگانه و عوامل داخلی آنها را ناکام گذاشتند و امروز نیز آرامش کامل بر استان حاکم است و هیچ مشکلی نداریم.

وی هدف دولت از اجرای طرح اصلاح قیمت بنزین را جلوگیری از قاچاق سوخت و حمایت از اقشار کم درآمد جامعه دانست و افزود: دولت تدابیر لازم را برای مدیریت بازار و جلوگیری از افزایش قیمت کالاهای اساسی اندیشیده است و مردم از این بابت نباید نگرانی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از قاچاق سوخت یکی از اهداف اصلاح قیمت بنزین است

جلوگیری از قاچاق سوخت یکی از اهداف اصلاح قیمت بنزین است