مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آبان 1398 ساعت 21:202019-11-17دانش

دانشجویان علمی کاربردی 80 درصد شهریه خود را وام می گیرند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد حسین امید رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی با اشاره به ارائه تسهیلات ویژه دانشجویی گفت: امسال در حوزه شهریه دانشجویی دانشجویان این دانشگاه می توانند بدون دغدغه تحصیل وام 2 درصدی دریافت می کنند.

- رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: امسال در حوزه شهریه دانشجویی دانشجویان وام 2 درصدی دریافت می کنند چرا که به طور میانگین 70 تا 80 درصد شهریه دانشجویان از طریق تسهیلات وام دانشجویی پرداخت می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، محمد حسین امید رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی با اشاره به ارائه تسهیلات ویژه دانشجویی گفت: امسال در حوزه شهریه دانشجویی دانشجویان این دانشگاه می توانند بدون دغدغه تحصیل وام 2 درصدی دریافت می کنند.

* 80 درصد شهریه دانشجویان وام است وی افزود: به طور میانگین 70 تا 80 درصد شهریه دانشجویان از طریق تسهیلات وام دانشجویی پرداخت می شود در واقع هر یک از دانشجویان می توانند با مراجعه به صندوق رفاه درخواست تسهیلات دانشجویی کرده و مبلغ شهریه خود را به راحتی دریافت کنند.

* افزایش شهریه دانشگاه 10 درصد است وی در پایان ادامه داد: شهریه دانشگاه علمی کاربردی امسال نسبت به سایر مراکز علمی و دانشگاه های دیگر با کمترین رشد روبرو بوده است به طوری که افزایش شهریه دانشگاه 10


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان علمی کاربردی 80 درصد شهریه خود را وام می گیرند

دانشجویان علمی کاربردی 80 درصد شهریه خود را وام می گیرند