مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آبان 1398 ساعت 20:002019-11-17بين الملل

دولت مورد حمایت سازمان ملل در لیبی هواپیمای نیروهای شرق را توقیف کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مقامات در فرودگاه مصراته لیبی روز یکشنبه یک هواپیمای خطوط هوایی لیبی را که در بنغازی در شرق کشور فعالیت می کرده، - دولت مورد حمایت سازمان ملل روز یکشنبه یک هواپیما متعلق به نیرو های شرق به فرماندهی خلیفه حفتر را در فرودگاه مصراته توقیف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، مقامات در فرودگاه مصراته لیبی روز یکشنبه یک هواپیمای خطوط هوایی لیبی را که در بنغازی در شرق کشور فعالیت می کرده، توقیف کردند.

این هواپیما در شهر مصراته و پس از آنکه برای انجام عملیات تعمیر و نگهداری از فرودگاه بنینا بنغازی به پرواز در آمده بود، توقیف شد.

عزالدین المشنون سخنگوی فرودگاه بنغازی گفت که این تنها هواپیمای خطوط هوایی لیبی بوده که در جریان عملیات تعمیر و نگهداری توقیف شده است.

المشنون گفت که این حادثه اختلال جدی در برنامه پروازی ایجاد خواهد کرد، چراکه این هواپیما روزانه سه پرواز به مقاصد بین المللی انجام می داده است.

بر اساس گزارش خطوط هواپیمایی لیبی، مشکل هواپیما توسط مهندسان در فرودگاه مصراته حل شده و هواپیما و آماده پرواز بود که توسط حسین بالائو معاون فرودگاه مصراته توقیف گردید.

سخنگوی دولت شرق لیبی گفت که مقامات در شرق لیبی به فرودگاه مصراته تنها چند ساعت مهلت داده اند تا هواپیما را بازگرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت مورد حمایت سازمان ملل در لیبی هواپیمای نیروهای شرق را توقیف کرد

دولت مورد حمایت سازمان ملل در لیبی هواپیمای نیروهای شرق را توقیف کرد