مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آبان 1398 ساعت 18:202019-11-17سياسي

نشست بررسی «لایحه صیانت، کرامت و تامین امنیت زنان در برابر خشونت» برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به همت کارگروه زنان انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر نشست تخصصی بررسی لایحه صیانت، کرامت و تامین امنیت زنان در برابر خشونت برگزار شد؛ - نشست بررسی لایحه صیانت، کرامت و تامین امنیت زنان در برابر خشونت برگزار شد کلهر تاکید کرد: ما مخالف مداخله قانونی نیستم بلکه مخالف مداخله نادرست که منجر به تشدید مشکل می شود هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به همت کارگروه زنان انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر نشست تخصصی بررسی لایحه صیانت، کرامت و تامین امنیت زنان در برابر خشونت برگزار شد؛ بنابراین گزارش در این نشست پیرامون لایحه صیانت، کرامت و تامین امنیت زنان در برابر خشونت مباحث مختلفی مطرح شد.

در همین راستا نرگس حسینی مسئول خواهران دفتر تحکیم وحدت در مورد روند تصویت لایحه توضیحاتی را ارائه کرد.

در ادامه کلهر معاون فرهنگی اجتماعی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی گفت: اولین سوالی که برای طرح چنین لایحه ای پیش می آید این است که تا چه حد برای آسیب های اجتماعی و خانوادگی می توانیم از ابزار حقوقی استفاده کنیم؟ و آیا می توان با این رویکرد به سمت جامعه ای بهتر رفت؟وی افزود: اگر قرار باشد زندگی و صیانت از حقوق با یکدیگر جور نباشد اولویت با کدام است؟ در واقع مشکل کلیت لا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست بررسی «لایحه صیانت، کرامت و تامین امنیت زنان در برابر خشونت» برگزار شد

نشست بررسی «لایحه صیانت، کرامت و تامین امنیت زنان در برابر خشونت» برگزار شد