مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آبان 1398 ساعت 16:362019-11-17بين الملل

اختلاف میان عربستان و امارات در عدن به قوت خود باقی است


منابع وابسته به دولت دست نشانده سعودی در یمن اعلام کردند که اختلافات میان این دولت و شورای انتقالی جنوب یمن مورد حمایت امارات به قوت خود با وجود توافق ریاض باقی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روسیاالیوم، منابع وابسته به دولت دست نشانده سعودی در یمن اعلام کردند که اختلافات میان این دولت و شورای انتقالی جنوب یمن مورد حمایت امارات به قوت خود با وجود توافق ریاض باقی است.

این منابع اعلام کردند که شورای انتقالی وابسته به امارات به یکی از بندهای توافق اخیر در ریاض میان طرفین درگیر در جنوب یمن پایبند نیست و مراکز دولتی در عدن را به دولت عبد ربه منصور هادی وابسته به آل سعود نمی دهد و بر ایجاد کمیته هایی برای اداره مشترک آنها اصرار دارد.

منابع مذکور بیان کردند که این موضوع بازگشت دولت دست نشانده سعودی در یمن به عدن را به تاخیر انداخته است.

گفتنی است که دولت منصور هادی و شورای انتقالی جنوب یمن که هر کدام به ترتیب منافع عربستان و امارات را در یمن پیش می برند؛ اخیرا توافقی را در ریاض امضا کردند.

به موجب این توافق دولت جدید طی 30 روز از توافق ریاض مرکب از 24 وزیر به طور برابر از میان طرفداران دولت منصور هادی و جنوبی های یمن تشکیل می شود و دولت منصور هادی پس از شش روز از تشکیل دولت به عدن پایتخت موقت خود بازمی گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلاف میان عربستان و امارات در عدن به قوت خود باقی است

اختلاف میان عربستان و امارات در عدن به قوت خود باقی است