مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آبان 1398 ساعت 16:302019-11-17سياسي

راه اندازی بخش خبری دانشگاه در صدا و سیمای مرکز سمنان


نشست هم اندیشی راه اندازی بخش ویژه خبری دانشگاه در صدا و سیمای مرکز سمنان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیمای استان سمنان، نشست هم اندیشی راه اندازی بخش ویژه خبری دانشگاه با حضور مدیر کل صدا و سیمای مرکز سمنان، رییس دانشگاه سمنان، معاونت اطلاعات و اخبار صدا و سیما و نیز نمایندگان دانشگاههای استان به میزبانی دانشگاه سمنان برگزار شد.

رییس دانشگاه سمنان در این نشست با اشاره به محدود بودن زمان مجموعه های خبری صدا و سیما و از سویی دیگر با توجه به اهمیت موضوع علم و فناوری خواستار ایجاد باکس خبری با موضوع دانشگاه ها شد .

دکتر مسعود نصیری با بیان اینکه یک دهم جمعیت استان را دانشجویان تشکیل می دهند گفت : حجم بالای جمعیت دانشجویی و فعالیت دانشگاه های مختلف در استان ضرورت ایجاد بسته ویژه خبری دانشگاه را برای انعکاس دستاوردهای مختلف علمی دانشگاهیان استان دوچندان می کند .

وی افزود : انعکاس دستاوردها ، اختراعات و یافته های علمی دانشگاهیان باعث آشنایی قشرهای مختلف جامعه از جمله صنایع استان با این دستاوردها می شود و می تواند در حل مشکلات انها موثر باشد .

مدیر کل صدا و سیمای مرکز سمنان هم در این نشست بر داشتن علم روابط عمومی برای فعالان این بخش از دانشگاهها تاکید کرد و گفت : تولید خبر در روابط عمومی ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی بخش خبری دانشگاه در صدا و سیمای مرکز سمنان

راه اندازی بخش خبری دانشگاه در صدا و سیمای مرکز سمنان