مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آبان 1398 ساعت 15:562019-11-17ورزشي

قول وزیر بهداشت برای اختصاص 20 میلیارد تومان به بیمارستان ابرکوه


وزیر بهداشت و درمان در سفر خود به ابرکوه قول مساعد داد تا 20 میلیارد تومان برای ادامه طرح توسعه بیمارستان خاتم الانبیا اختصاص دهد.

- حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در گفت وگو با خبرنگار فارس از ابرکوه، ضمن تسلیت به خانواده های جان باختگان زلزله اخیر در آذربایجان، با زلزله زدگان ابراز همدردی کرده و از کسانی که در چنین حوادثی به یاری هم وطنان خود می شتابند، قدردانی کرد.

جای برخی انتقادها در جلسه سران قوا است نه در میان مردم امام جمعه در ادامه به سفر هیئت دولت به استان اشاره کرد و پیرامون سخنان رییس جمهور در رابطه با ضرورت مبارزه با مفاسد و انتقاد از برخی اقدامات قضایی، گفت: ضرورت مبارزه با مفاسد مقوله ای مورد وفاق است؛ اما جای این ایرادها در جلسه سران قوا است و طرح موضوع هم زمان با هفته وحدت، تعجب زا و نامتجانس بود.

ضمن اینکه اقدامات قوه قضاییه تاکنون نشان داده که جدی و برنامه دار است نه نمایشی و ظاهری.

نصب سی تی اسکن تا یک ماه آتی در ابرکوه حسینی خاطرنشان کرد: در سفر هیئت دولت، ابرکوه تنها شهرستانی بود که میزبان سه وزیر ورزش و جوانان، نیرو، بهداشت و درمان بود و هر کدام نیز به نوبه خود برکاتی داشت.

در این سفر وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی قول داد که با آماده شدن فضای نصب سی تی اسکن، این دستگاه را تا یک ماه آینده به بیمارستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قول وزیر بهداشت برای اختصاص 20 میلیارد تومان به بیمارستان ابرکوه

قول وزیر بهداشت برای اختصاص 20 میلیارد تومان به بیمارستان ابرکوه