مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آبان 1398 ساعت 15:302019-11-17اقتصادي

400کیلومتر خط اصلی آبیاری فضای سبز در شاهرود اجرا شد/ پیش به سوی تحقق شهر هوشمند


شهردار شاهرود بابیان اینکه در دو سال اخیر 400 کیلومتر خط لوله اصلی انشعاب آب هوشمند در مجموعه فضای سبز شهر انجام شده است، گفت: در این مدت 65 هزار نهال کاشته شده است.

- محسن احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه در دو سال اخیر تلاش های شهرداری شاهرود به سوی بهینه سازی مصرف آب و ارتقای فضای سبز بوده است، ابراز کرد: در این مدت 400 کیلومتر مسیر خط انتقال اصلی آب لوله گذاری و اجراشده است که این میزان از مجموع تمام لوله گذاری تاریخ شهرداری که 320 کیلومتر بوده، بیشتر است.

وی افزود: این شاخص به آن معنی است که در این دو سال بیش از مجموع تمام سال هایی که شاهرود شهرداری داشته، خط انتقال آب برای فضای سبز شهری اجراشده که دستاوردی ویژه برای مدیریت فضای سبز شهری و پارک ها و معابر شهری محسوب می شود.

اجرای زیرساخت شهر هوشمند شهردار شاهرود بابیان اینکه در دو سال اخیر همچنین 12 هزار و 800 کیلومتر خط انشعاب آب فرعی نیز شامل لوله های پادرختی، قطره ای، آب رسان ها و .

در سطح شهر اجراشده تا شاهد ارتقای کمی و کیفی فضای سبز شهری باشیم.

احمدی بابیان اینکه زیرساخت های ایجاد شهر هوشمند در شاهرود در حال انجام است، تأکید کرد: یکی از بخش هایی که از این زیرساخت منتفع می شود، فضای سبز است و ازاین پس سیستم های آب رسانی نوین شهر شاهرود به صورت هوشمند رطوبت پای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

400کیلومتر خط اصلی آبیاری فضای سبز در شاهرود اجرا شد/ پیش به سوی تحقق شهر هوشمند

400کیلومتر خط اصلی آبیاری فضای سبز در شاهرود اجرا شد/ پیش به سوی تحقق شهر هوشمند