مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آبان 1398 ساعت 15:202019-11-17اقتصادي

سهمیه بنزین انواع تاکسی ها


دبیر شورای عالی هماهنگی ترافیک شهر های کشور درباره سهمیه بنزین انواع تاکسی، وانت، موتورسیکلت و سرویس مدارس توضیحاتی ارائه کرد.

- ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ پوریا محمدیان یزدی افزود: با توجه به برنامه ریزی هایی که انجام گرفت و تجربه ای که از پروژه قبلی اجرای طرح سهمیه بندی بنزین در کشور داشتیم، سهم تاکسی های تک سوز 400 لیتر در ماه تعیین شد.

وی با بیان اینکه بیش از 90 درصد ناوگان تاکسی کشور دوگانه سوز است، ادامه داد: برای تاکسی های دوگانه سوز 200 لیتر در نظر گرفته شده است که با توجه به تغییراتی که روز گذشته انجام شد این میزان برای تاکسی های دوگانه سوز به 250 لیتر در ماه تغییر کرد.

دبیر شورای عالی هماهنگی ترافیک شهر های کشور درباره سهمیه سوخت تاکسی های ون گفت:: با توجه به اینکه مصرف این خودرو ها بیشتر از تاکسی های تک سوز است، برای آن ها 600 لیتر در ماه سهمیه تعیین شده است.

محمدیان در خصوص سهمیه آژانس ها گفت: برای آژانس های تاکسی تلفنی، سهمیه ای شامل 200 لیتر برای تاکسی های تلفنی بنزینی و 120 لیتر در ماه برای تاکسی های تلفنی گازسوز در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به سهمیه بنزین تاکسی های اینترنتی تصریح کرد: در صورتی که راننده این تاکسی ها بیش از 200 کیلومتر در ماه رانندگی کرده باشد، ما به التفاوت آن تا سقف 300 لیتر بنزین در ماه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه بنزین انواع تاکسی ها

سهمیه بنزین انواع تاکسی ها