مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آبان 1398 ساعت 15:002019-11-17سياسي

استمرار مالکیت کارگران و بازنشستگان بر بانک رفاه


در جریان جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی نمایندگان با 164 رای موافق، 9 رای مخالف و 5 رای ممتنع از 239 نماینده حاضر با طرح مستثنی شدن بانک رفاه کارگران از سقف مجاز تملک تملک سهام بانک های تجاری غیردولتی موافقت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری فارس، در جریان جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی نمایندگان با 164 رای موافق، 9 رای مخالف و 5 رای ممتنع از 239 نماینده حاضر با طرح مستثنی شدن بانک رفاه کارگران از سقف مجاز تملک تملک سهام بانک های تجاری غیردولتی موافقت کردند.

بر اساس اعلام سازمان تامین اجتماعی، بر مبنای ماده واحده این مصوبه، سازمان تامین اجتماعی با تعریف مالک واحد موضوع تبصره یک این ماده به عنوان سهامدار بانک رفاه کارگران با رعایت شروطی تا 5 سال پس از تصویب این تبصره از شمول حکم این ماده مستثنی خواهد بود.

گفتنی است دکتر مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی به عنوان نماینده دولت، 3 مرحله در صحن علنی مجلس و 3 جلسه در کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی از طرح مذکور دفاع کرد.

متن ماده واحده تصویبی به شرح ذیل نیست: ماده واحده: متن زیر بعنوان تبصره (5) به ماده (5) قانون اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی مصوب 5/3/1387 با اصلاحات و الحاقات بعدی آن الحاق می شود: تبصره 5 - سازمان ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استمرار مالکیت کارگران و بازنشستگان بر بانک رفاه

استمرار مالکیت کارگران و بازنشستگان بر بانک رفاه