مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آبان 1398 ساعت 14:102019-11-17اجتماعي

صفر تا صد سهمیه بنزین خودروهای پلاک عمومی، وانت بارها و ...


دبیر شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور سهمیه بندی بنزین دسته های مختلف خودروها را تشریح کرد.

- پوریا محمدیان در گفت وگو با ایسنا با تشریح سهمیه بندی سرویس مدارس بااشاره به ثبت اطلاعات و مشخصات سرویس مدارس در سامانه سپند گفت: این سامانه پایش ناوگان دانش آموزی را برعهده دارد و اطلاعات سرویس مدارس از جمله تعداد و هویت راننده و خودرو سرویس مدرسه را ضبط و ثبت می کند.

سهمیه 120 لیتری سرویس مدارس وی با بیان اینکه در قالب این سامانه میزان پیمایش سرویس مدرسه از منزل به مدرسه دانش آموز احصا می شود گفت: آن چه که در پروژه سهمیه بندی سوخت برای ما اهمیت دارد میزان پیمایشی است که به ازای خدمات ارائه شده سهمیه به خودروها تعلق می گیرد.

با توجه به فراهم شدن زیر ساخت ها توانستیم این سامانه را معرفی کنیم و سرویس مدارس را به عنوان گروه جدیدی که سهمیه به آنها تعلق می گیرد معرفی کنیم.

محمدیان تاکید کرد : براساس تصمیماتی که گرفته شده به آن دسته از خودروهایی که در سامانه سپند اطلاعات آنها ثبت شده و اطلاعاتشان تایید می شود، تا سقف 120 لیتر برای خودروهای تک سوز و تا سقف 80 لیتر برای خودروهای دو گانه سوز سهمیه بنزین اختصاص می یابد.

سهمیه 300 لیتری برای تاکسی های اینترنتی دبیر شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور در بخش دیگری از صحبت های خود و در تشری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صفر تا صد سهمیه بنزین خودروهای پلاک عمومی، وانت بارها و ...

صفر تا صد سهمیه بنزین خودروهای پلاک عمومی، وانت بارها و ...