مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آبان 1398 ساعت 13:162019-11-17اقتصادي

قیمت هیچ کالایی نباید افزایش یابد


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان گفت:مجلس در حال کار کارشناسی بر روی مصوبه دولت(درباره افزایش قیمت بنزین) است و با تاکیداتی که امروز صورت گرفته به نظر می رسد قیمت جدید تصویب می شود مگر اینکه ارکان نظام تصمیم دیگری بگیرند.

- ایسنا/کرمان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان گفت:مجلس در حال کار کارشناسی بر روی مصوبه دولت(درباره افزایش قیمت بنزین) است و با تاکیداتی که امروز صورت گرفته به نظر می رسد قیمت جدید تصویب می شود مگر اینکه ارکان نظام تصمیم دیگری بگیرند.

دکتر محمدعلی دهقان بعد از ظهر امروز 26 آبان ماه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان کرمان اظهار کرد: افزایش قیمت بنزین، در حال حاضر نباید روی قیمت هیچ کالایی اثر بگذارد و تهمیدات لازم اندیشیده شده و با تسهیلات یارانه ای که به بخش های مختلف داده می شود نباید این افزایش قیمت در کالاهای دیگر اثر بگذارد.

وی افزود: باید برای مواردی که پیش بینی نشده، تدبیری اندیشیده شود و اگر سهمیه سوخت دستگاهی دیده نشده، به ستاد تنظیم بازار کشور منعکس و سوخت یارانه ای برای این واحدها تعیین شود.

دهقان تصریح کرد: مجلس در حال کار کارشناسی بر روی مصوبه دولت(درباره افزایش قیمت بنزین) است و با تاکیداتی که امروز صورت گرفته به نظر می رسد قیمت جدید تصویب می شود مگر اینک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت هیچ کالایی نباید افزایش یابد

قیمت هیچ کالایی نباید افزایش یابد