مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آبان 1398 ساعت 12:462019-11-17سياسي

شهرداری ها و دهیاری ها می توانند از انواع ابزارهای تأمین مالی استفاده کنند


نمایندگان مجلس شورای اسلامی، شرایط تأمین مالی پروژه های مصوب شهری و روستایی را تعیین کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی عصر امروز، چند ماده از لایحه درآمد پایدار و هزینه شهرداری ها و دهیاری ها را به تصویب رساندند.

در ماده یک این لایحه، وکلای ملت اصطلاحاتی چون عوارض محلی ، عوارض غیرمحلی و بهای خدمات را مورد بحث و بررسی قرار داده و تصویب کردند.

همچنین بر اساس ماده دو این لایحه، در صدر ماده 29 آیین نامه مالی شهرداری ها و اصلاحات بعدی آن، واژه شش به واژه نُه اصلاح و متن زیر به عنوان بندهای 7، 8 و 9 به ماده مذکور اضافه می شود: 7ـ واگذاری دارایی های مالی 8ـ واگذاری دارایی های سرمایه ای 9ـ درآمد حاصل از سرمایه گذاری و مشارکت در سرمایه گذاری همچنین مطابق با ماده 3 لایحه درآمد پایدار و هزینه شهرداری ها و دهیاری ها، شهرداری ها و دهیاری ها می توانند از انواع ابزارهای تأمین منابع مالی و روش های اجرایی مناسب برای اجرای پروژه های مصوب شهری و روستایی و پروژه های سرمایه گذاری و مشارکتی، با پیش بینی تضمین های کافی، بر اساس قوانین موضوعه با تصویب مجلس شورای اسلامی استفاده کنند.

آیین نامه معاملاتی موضوع این ماده ظرف مدت سه ماه از تاریخ لازم الاجرا شدن این قانون، به پیشنهاد مشترک شورای عالی استان ها و وزارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری ها و دهیاری ها می توانند از انواع ابزارهای تأمین مالی استفاده کنند

شهرداری ها و دهیاری ها می توانند از انواع ابزارهای تأمین مالی استفاده کنند