مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آبان 1398 ساعت 12:302019-11-17اجتماعي

کانون می خواهد از قصه گویی برای ساخت آینده ای روشن استفاده کند


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی گفت: تمام همکاران در کانون پرورش فکری تلاش کردند که فضای قصه گویی به سمتی حرکت کند تا بتوان از گذشته پرمحتوا بهره برد و از آن برای ساخت آینده ای روشن استفاده کرد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی گفت: تمام همکاران در کانون پرورش فکری تلاش کردند که فضای قصه گویی به سمتی حرکت کند تا بتوان از گذشته پرمحتوا بهره برد و از آن برای ساخت آینده ای روشن استفاده کرد.

ابراهیم زره ساز که در نشست خبری اختتامیه بیست ودومین جشنواره بین المللی قصه گویی سخن می گفت، اظهار کرد: خداوند اولین قصه گو و قصه نویس عالم هستی است که رسالت نبی اکرم(ع) را با فضای محتوایی قصه پیشینیان برای ما به عنوان روشنگری و هدایت بشر ارسال نمود و پیامبر(ص) در قرآن از زبان خداوند قصه های بسیار زیبا و درس آموز انبیاء گذشته و روایت های گذشته را برای ما حکایت می کند.

وی افزود: هدف خداوند از قصه هایی که در قرآن حکایت می کند تربیت، هدایت گری و روشنگری است و قاعدتا قصه در مسائل تاریخی، مذهبی و دینی جایگاه خاص خود را پیدا می کند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، خاطرنشان کرد: اگر امروز شاهد این هستیم که فرهنگ عاشورا و محرم به عنوان فرهنگ پایدار نسل به نسل چرخی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانون می خواهد از قصه گویی برای ساخت آینده ای روشن استفاده کند

کانون می خواهد از قصه گویی برای ساخت آینده ای روشن استفاده کند