مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آبان 1398 ساعت 12:262019-11-17اقتصادي

نهادهای نظارتی رصد قیمت ها و برخورد با متخلفان را مدنظر قرار دهند


نهادهای نظارتی در استان مرکزی بایستی رصد قیمت ها در بازار و برخورد قانونی جدی با متخلفان و گرانفروشان را در دستور کار قرار دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر از استانداری مرکزی، سیدعلی آقازاده اظهار داشت: نهادهای نظارتی استان با اجرای طرح مدیریت سوخت باید بازار را رصد و با متخلفان، گران فروشان و قاچاقچیان کالا برخورد قانونی لازم را انجام دهند.

استاندار مرکزی افزود: در حال حاضر با سهیمه بندی بنزین کشور به فضای جدید اقتصادی وارد شده و عملکرد مجموعه های نظارتی در کانون توجه مردم، مسئولان و رسانه ها قرار دارد.

وی بیان کرد: در یک سال و نیم اخیر فشار اقتصادی زیادی به مردم وارد شده و اجناس رشد قیمت بسیار داشته، بنابراین امروز مسئولان در حوزه کنترل قیمت و حفظ امنیت به وظیفه خود عمل کنند.

استاندار مرکزی عنوان کرد: تعزیرات حکومتی در عملکرد چهار دهه ای تا حدود زیادی توانسته به اهداف خود که ایجاد آرامش اقتصادی در جامعه بوده، دست یابد و هم اکنون نیز توجه مردم در بحث قیمت ها به این مجموعه های نظارتی است.

آقازاده افزود: از جامعه کسبه و اصناف درخواست همکاری داریم و مردم نیز با مشارکت خود در اجرای طرح مدیریت سوخت، توطئه دشمنان را خنثی و انسجام ملی را حفظ کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهادهای نظارتی رصد قیمت ها و برخورد با متخلفان را مدنظر قرار دهند

نهادهای نظارتی رصد قیمت ها و برخورد با متخلفان را مدنظر قرار دهند