مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آبان 1398 ساعت 12:102019-11-17اقتصادي

تغییرات حوزه فناوری جنسیت را در مشاغل خانگی بی معنا می کند


مدیر مرکز تجاری سازی، فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاددانشگاهی خراسان رضوی گفت: تغییرات در حوزه های فناوری، اقتصادی، اجتماعی، محیط زیست، - ایسنا/خراسان رضوی مدیر مرکز تجاری سازی، فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاددانشگاهی خراسان رضوی گفت: تغییرات در حوزه های فناوری، اقتصادی، اجتماعی، محیط زیست، فرهنگی و جمعیتی منجر به تغییر ات عمیق، وسیع و سریع محیط کلان کسب و کار شده است.

دکتر جواد سخدری در افتتاحیه اولین کمپ نوآوری و مشاغل خانگی استان خراسان رضوی(جابزلند) که در محل سالن تلاش اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: این تغییرات سبب تغییر الگوی انجام کسب وکارها و در نتیجه مرگ ومیر بسیاری از کسب وکارها و ایجاد فرصت های کارآفرینی جدید بی شمار برای سایر کسب وکارها شده است .

وی تغییرات در حوزه فناوری را نقطه عطفی برای چرخش راهبردی در حوزه کسب و کارها بر شمرد و ادامه داد: تغییرات در حوزه فناوری باعث شده تا بسیاری از کسب و کارهای کنونی قادر باشند در قالب کسب و کارهای خانگی توسعه یابند.

مدیر مرکز تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاددانشگاهی خراسان رضوی با تاکید بر اینکه تا چند سال آینده بسیاری از کسب و کارها در جهت کسب و کارهای خانگی تغییر خواهند یافت، بیان کرد: در حال حاضر بیشتر کسب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییرات حوزه فناوری جنسیت را در مشاغل خانگی بی معنا می کند

تغییرات حوزه فناوری جنسیت را در مشاغل خانگی بی معنا می کند