مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آبان 1398 ساعت 11:402019-11-17اقتصادي

جلسات کمیته تنظیم بازار روزانه برگزار می شود


7 کمیته بعد از سهمیه بندی و اصلاح نرخ بنزین، در استان تشکیل شده که یکی از آن ها تنظیم بازار است که به صورت روزانه جلسه تشکیل می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فتح الله حقیقی ظهر یکشنبه در حاشیه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش قیمت بنزین و رفتارهایی که تا به امروز در این زمینه شاهد بوده ایم، افزود: خوشبختانه مردم استان زنجان در برابر تصمیمی که سران سه قوه اتخاذ کردند، رفتار منطقی از خود نشان دادند.

وی تصریح کرد: تصمیمی که مبنی بر افزایش قیمت بنزین گرفته شده، به واسطه تفاهم سران سه قوه بوده که همه ما ملزم به اجرای آن هستیم.

استاندار زنجان با بیان اینکه حمایت مقام معظم رهبری از موضوع دو نرخی شدن بنزین، ایجاب می کند که همه ما از این تصمیم اطاعت کرده و آن را بپذیریم، ادامه داد: مردم باید در خصوص دو نرخی شدن قیمت بنزین اطلاعات بیشتری از مسئولان امر و از طریق رسانه ملی دریافت کنند.

وی تأکید کرد: ما ملزم هستیم در خصوص مسائل اقتصادی، هر گونه نگرانی را از اذهان عمومی پاک کنیم، به همین خاطر با اطلاع رسانی شفاف در این مورد و تشریح کامل آن، مردم به این موضوع آگاه باشند که سود حاصل از این تصمیم به خود آن ها باز خواهد گشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسات کمیته تنظیم بازار روزانه برگزار می شود

جلسات کمیته تنظیم بازار روزانه برگزار می شود