مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آبان 1398 ساعت 11:342019-11-17سياسي

نیکفر آخرین رییس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس دهم شد


مجمع نمایندگان گیلان، ذبیح نیکفر را به عنوان آخرین ریس خود در مجلس دهم برگزیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، در جلسه صبح امروز مجمع نمایندگان گیلان، ذبیح نیکفر، نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی به عنوان رییس جدید این مجمع به مدت یک دوره شش ماهه انتخاب شد.

به گفته مهدی لطیفی، دبیر مجمع نمایندگان گیلان، با توجه به اینکه تنها کمتر از شش ماه به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باقی مانده، می توان گفت، نیکفر آخرین رییس دوره ای مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت در مجلس دهم است.

رییس مجمع نمایندگان گیلان در حاشیه این انتخابات در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت پیگیری مصوبات ملی دولت از طریق مجمع را از مهم ترین اولویت کاری خود طی دوره مسؤولیتش برشمرد .

نیکفر بر ضرورت تأکید مجمع نمایندگان به تکمیل آزادراه باقی مانده در محور شمال جنوب اشاره کرد و پیگیری تکمیل راه مواصلاتی سراوان سیاهکل را از دیگر پروژه های پراهمیت استان برشمرد.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس دهم با اشاره به غفلت های صورت گرفته در حوزه کشاورزی تأکید کرد 《در فرصت باقی مانده مجلس تمام توان وکلای گیلانی را در جهت توجه به معیشت چای کاران، برنج کاران و سایر محصولات کشاورزی به کارخواهم گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیکفر آخرین رییس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس دهم شد

نیکفر آخرین رییس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس دهم شد