مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آبان 1398 ساعت 11:342019-11-17اجتماعي

برف و باران در کشور ادامه دارد/سرمای زیر صفر در پایتخت


مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه روزهای آینده نیز بارش برف و باران در بسیاری از نقاط کشور ادامه دارد، گفت: آسمان تهران فردا ابری در برخی ساعات با بارش برف پیش بینی می شود.

- صادق ضیاییان در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور با بیان اینکه امروز سامانه بارشی در مرکز، جنوب غرب و به تدریج شرق کشور فعال است، اظهار داشت: این سامانه بارشی تا روز چهارشنبه در سطح کشور فعال خواهد بود.

  وی ادامه داد: امروز در استان های مازندران و گیلان بارش باران و در ارتفاعات این استان ها بارش برف را شاهدیم؛ همچنین در ارتفاعات استان های تهران، البرز و قزوین بارش برف و در استان های سمنان، قم، اصفهان، مرکزی، چهارمحال و بختیاری، یزد کهگیلویه و بویراحمد، فارس و مرکزی برف و باران و در خوزستان و بوشهر رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود.

  مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: روز دوشنبه در ارتفاعات استان های گیلان، مازندران و گلستان بارش برف و در بخش های پایین تر باران پیش بینی می شود؛ همچنین دوشنبه برف و باران در استان های تهران، البرز، سمنان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، اصفهان، یزد، چهارمحال و بختیاری، فارس، کرمان و کهگیلویه و بویراحمد پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برف و باران در کشور ادامه دارد/سرمای زیر صفر در پایتخت

برف و باران در کشور ادامه دارد/سرمای زیر صفر در پایتخت