مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آبان 1398 ساعت 11:102019-11-17اجتماعي

برخورد شهرداری با مسافربر های شخصی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، معاونت حمل و نقل شهرداری تهران اعلام کرد: در پی ابلاغ رسمی دستورالعمل نظارت بر چگونگی فعالیت ارائه دهندگان خدمات هوشمند مسافر از سوی وزارت کشور، - خبر داد و گفت: در این زمینه برنامه داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، معاونت حمل و نقل شهرداری تهران اعلام کرد: در پی ابلاغ رسمی دستورالعمل نظارت بر چگونگی فعالیت ارائه دهندگان خدمات هوشمند مسافر از سوی وزارت کشور، صبح امروز 26 آبان قرارداد همکاری بین اسنپ و معاونت حمل ونقل و ترافیک منعقد شد و فعالیت اسنپ نیز در پایتخت به طور قانونی رسمیت یافت.

محسن پورسیدآقایی، معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران، در مراسم امضای این قرارداد با اشاره به اینکه پس از یک سال مذاکره، قرارداد همکاری با شرکت های ارائه دهنده خدمات هوشمند مسافر به ثمر نشست، تصریح کرد: شهروندان از نحوه تاکسی های اینترنتی رضایت دارند ازاین رو مدیریت شهری به عنوان منتخبین مردم حمایت از نوآوری و توسعه خدمات هوشمند به مردم، حمایت خواهد کرد.

معاون شهردار تهران با تاکید بر اینکه اجرای دستورالعمل فوق، گام مهمی در مسیر ضابطه مند شدن فعالیت تاکسی های اینترنتی است گفت: اکنون بر اساس دستورالعمل فوق و تعاملی که بین تمامی ذینفعان صورت گرفته، سیاست های کلی و ضوابط یکپارچه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد شهرداری با مسافربر های شخصی

برخورد شهرداری با مسافربر های شخصی