مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آبان 1398 ساعت 11:062019-11-17دانش

همایش کانون های همیار سلامت دانشجو در دانشگاه تهران برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، با حضور مدیرکل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان، - همایش کانون های همیار سلامت با همکاری مراکز مشاوره دانشجویی سراسر کشور و ستاد مبارزه با مواد مخدر از اواخر آبان تا دی ماه 98 برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، با حضور مدیرکل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان، اولین همایش کانون های همیاران سلامت روان- یاریگران زندگی در دانشگاه های شهید باهنر کرمان و تهران برگزار شد.

منصوره السادات صادقی، مهمترین هدف این همایش ها را ارتقای سواد سلامت روانی اجتماعی جامعه دانست.

وی با اشاره به ابعاد سلامت سه عامل فردی، اجتماعی و محیطی را آسیب زننده به سلامت روانی دانشجویان دانست و تاکید کرد: با توجه به پیش رو بودن هفته خودمراقبتی و تعریف آن با توجه به جایگزینی باور های سازنده و یادگرفتن مهارت ها می توان سواد سلامت روانی اجتماعی را با خود مراقبتی افزایش داد.

مدیر کل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان ادامه داد: یکی از عواملی که بر سلامت روان تاثیر دارد، ارتباط با خانواده ها است و حمایت و نظارت اصولی خانواده ها در ایران یکی از مهمترین راه های ارتقا سلامت روانی اجتماعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش کانون های همیار سلامت دانشجو در دانشگاه تهران برگزار می شود

همایش کانون های همیار سلامت دانشجو در دانشگاه تهران برگزار می شود