مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آبان 1398 ساعت 11:062019-11-17سياسي

تجری: تصویب نهایی منطقه آزاد قصر شیرین به رونق منطقه می انجامد


نماینده مردم قصر شیرین و سرپل ذهاب تصویب نهایی ایجاد منطقه آزاد تجاری قصر شیرین را موجب رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال در این منطقه عنوان کرد.

- فرهاد تجری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: یکی از مطالبات قدیم مردم منطقه قصرشیرین، سر پل ذهاب و گیلان غرب در استان کرمانشاه ایجاد منطقه آزاد تجاری بود که در پی سفر دولت و مطالبه نمایندگان استان و حضور رییس جمهور این وعده داده شد و منطقه آزاد تجاری قصر شیرین نیز به هفت منطقه آزاد و 12 منطقه ویژه اقتصادی که در دستور کار مجلس بود الحاق شد.

تجری با اشاره به طی تشریفات قانونی ایجاد منطقه آزاد تجاری قصر شیرین و تصویب آن در مجلس گفت: این مصوبه مورد ایراد شورای نگهبان قرار گرفته بود که با حضور نماینده شورای نگهبان ایرادات مرتفع شد و ظرف امروز و فردا به تصویب نهایی خواهد رسید و خبر امیدبخشی برای مردم زلزله زده و جنگ زده این منطقه خواهد بود.

نماینده مردم قصر شیرین در مجلس ایجاد منطقه آزاد تجاری قصر شیرین را موجب ایجاد اشتغال، تولید ملی و رونق اقتصادی عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه بازار هدف ما حوزه اقلیم کردستان عراق و دولت مرکزی عراق است قطعا فرصت کم نظیری برای منطقه و کشور خواهد بود.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجری: تصویب نهایی منطقه آزاد قصر شیرین به رونق منطقه می انجامد

تجری: تصویب نهایی منطقه آزاد قصر شیرین به رونق منطقه می انجامد