مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آبان 1398 ساعت 11:002019-11-17اقتصادي

تشدید نظارت بر بازار فارس/ بازرسی کامل از واحدهای صنفی


شیراز_پس از اصلاح قیمت بنزین در کشور، سازمان صنعت ،معدن و تجارت فارس با همکاری اتاق اصناف نسبت به تشدید بازرسی از واحد های صنفی اقدام کردند.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: با اجرایی شدن طرح اصلاح قیمت بنزین در کشور این احتمال وجود دارد که برخی از واحد های صنفی که در استان و کشور فعالیت می کنند نسبت به افزایش قیمت کالا های خود اقدام کرده و علت این رخداد را افزایش قیمت بنزین عنوان کنند.

در این راستا نیز سازمان صنعت ، معدن و تجارت با همکاری اتاق اصناف نسبت به رصد بازار و افزایش بازرسی ها اقدام کردند.

بخش قابل توجه ای از حمل و نقل های درون شهری توسط افرادی صورت می گیرد که استفاده کننده از بنزین هستند اما اگر نگاه خرد را وسیع کرده و به سیستم حمل و نقل کلان واحد های صنفی نیز نگاه کنیم در خواهیم یافت که در این بخش هنوز تغییرات قیمتی با توجه به ثابت بودن قیمت عرضه سوخت مورد نیاز کامیون ها و کانتینر های حمل کننده عمده محصولات مورد نیاز مردم صورت نگرفته است.

نظارت،برگشت به عقب و حمایت ؛خواسته بازاریان و مردم افزایش قیمت سوخت در قالب طرح مدیریت مصرف بنزین علاوه بر زندگی افراد بر جامعه و بازار نیز متاثر است و در این میان مردم و کسبه نیز درخواست هایی از دولت و نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی دارند از این رو به این نکات اشاره کردند که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید نظارت بر بازار فارس/ بازرسی کامل از واحدهای صنفی

تشدید نظارت بر بازار فارس/ بازرسی کامل از واحدهای صنفی