مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آبان 1398 ساعت 10:362019-11-17دانش

دفتر کنسولی دانشجویان غیر ایرانی در دانشگاه کردستان افتتاح شد


سی و یکمین مرکز ارائه خدمات کنسولی به دانشجویان خارجی شاغل به تحصیل در دانشگاه کردستان گشایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان امور دانشجویان، سی و یکمین مرکز ارائه خدمات کنسولی به دانشجویان خارجی شاغل به تحصیل در دانشگاه های ایران در دانشگاه کردستان راه اندازی شد.

عبدالحمید علیزاده در نشست افتتاح دفتر امورکنسولی دانشجویان غیرایرانی استان کردستان گفت: 40 هزار دانشجوی خارجی در 43 مرکز دانشگاهی پویا در مشغول به تحصیل هستند.

وی افزود: استان کردستان پانزدهمین استان کشور از لحاظ تعویض اختیارات امور کنسولی از سوی وزارت علوم به دانشگاه ها است و در حال حاضر تمام این امور در بیش از نیمی از استان های کشور در راستای تمرکز زدایی به دانشگاه ها تفویض شده است.

مدیرکل امور دانشجویان غیرایرانی سازمان امور دانشجویان افزود: در حوزه آموزش عالی و موارد مرتبط با روابط بین الملل و دانشجوی خارجی اگر امروز دانشگاه کردستان در رنکینگ بین المللی در رتبه 801 تا 1000 قرار گرفته است، نشان دهنده فعالیت و اقدامات مثبت مجموعه دانشگاهی این استان است.

علیزاده با بیان اینکه در جهان شاخص های بسیاری برای ارزیابی از لحاظ اینکه کدامین دانشگاه قابلیت کسب رنکینگ های بین المللی را دارد مطرح است و تصریح کرد: خرسندیم که در دل این آب و خاک، کردستان به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفتر کنسولی دانشجویان غیر ایرانی در دانشگاه کردستان افتتاح شد

دفتر کنسولی دانشجویان غیر ایرانی در دانشگاه کردستان افتتاح شد