مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آبان 1398 ساعت 10:222019-11-17اقتصادي

ریز و درشت مشکلات صادرکنندگان در خراسان شمالی


خراسان شمالی یکی از استان هایی است که مزیت آن کشاورزی محسوب می شود اما در کنار آن دارای چندین صنعت بزرگ همچون پتروشیمی، آلومینیا، فولاد، سیمان و .

- ایسنا/خراسان شمالی خراسان شمالی یکی از استان هایی است که مزیت آن کشاورزی محسوب می شود اما در کنار آن دارای چندین صنعت بزرگ همچون پتروشیمی، آلومینیا، فولاد، سیمان و .

است.

در این استان کالاهای صادرات محور خوبی همچون سیمان، پودر آلومینیا، زعفران، انگور و .

نیز تولید می شوند اما همچنان خراسان شمالی با مشکل درآمد پایین و بیکاری افراد مواجه است، در همین راستا طی حدود یک سال اخیر جلسات مختلفی از سوی استانداری به منظور حل مشکلات تولید و بازاریابی محصولات برگزار شده است تا از توان بخش خصوصی به منظور رفع مشکلات استان بهره گرفته شود.

خراسان شمالی فاقد برنامه مدون در پایش کالاها جهت صادرات به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امین رجب پور یکی از صادرکنندگان فعال خراسان شمالی که به کشورهایی همچون ترکیه صادرات دارد در جلسه ای که به منظور بررسی مشکلات صادرکنندگان با حضور استاندار برگزار شد، در ارتباط با مشکلات تولید و صادرکنندگان گفت: شرایط تحریم به خودی خود کار را برای تولید و صادرات کالاها سخت کرده است اما صدور بخش نامه های یک دفعه ای و شبانه از سوی دولت مشکل را برای فعالان این عرصه تنگ تر کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریز و درشت مشکلات صادرکنندگان در خراسان شمالی

ریز و درشت مشکلات صادرکنندگان در خراسان شمالی