مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آبان 1398 ساعت 10:212019-11-17سياسي

دشمنان برای نابودی نظام صف بسته اند/ آشوب مشکلی را حل نمی‏ کند


یکی از مراجع تقلید شیعیان با بیان اینکه حفظ نظام از اوجب واجبات است، گفت: مردم و مسئولان در خصوص دشمن مشترک هر دو یک وظیفه ویژه دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله العظمی عبدالله جوادی آملی قبل از ظهر یکشنبه در پایان درس تفسیر خود در مسجد اعظم قم با اشاره به برخی اعتراضات مردم در این روزها، اظهار داشت: الآن که یک مشکلی در این جریان پیدا شده، مسئولین یک وظیفه دارند، مردم یک وظیفه دارند اما در خصوص دشمن مشترک هر دو یک وظیفه ویژه دارند.

وی تأکید کرد: مسئولان ما واقعاً، شرعاً و عقلاً موظف‏ هستند که امور را ارزیابی کنند، دقیق بفهمند که فعلاً مصلحت مملکت چیست؟ و اگر در این خصوص کوتاهی یا اشتباهی کنند واقعاً شرعاً ضامن هستند، این وظیفه آنهاست.

استاد سطوح عالی حوزه ادامه داد: وظیفه‏ ای که مردم دارند همان است که دین به ما می‏ گوید: ادْفَعْ بِالَّتِی هِی أَحْسَنُ السَّیئَهَ به بهترین روش جلوی اشتباهات مسئولان را بگیریم، این وظیفه ماست! آتش زدن و امثال این کارها، جز ایجاد آشوب مشکلی را حل نمی‏ کند.

وی اظهار داشت: نکته سوم که باید به آن توجه داشت، که هم مسئولان باید آن را ببینند و هم مردم باید آن را ببینند، این دشمن مشترکی است که برای نابودی نظام [معاذالله] صف بسته است، بنابراین وظیفه همه مسئولان این است که عالمانه و محققانه،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان برای نابودی نظام صف بسته اند/ آشوب مشکلی را حل نمی‏ کند

دشمنان برای نابودی نظام صف بسته اند/ آشوب مشکلی را حل نمی‏ کند