موضوعات داغ: - مستمري بگيران - انتخابات مجلس - تامين اجتماعي - مسابقات كشتي - سهام عدالت متوفيان - بازنشستگان تامين اجتماعي - سرمايه گذاران - محصولات ايران خودرو - ايران خودرو - بازار خودرو - بازي شب گذشته بارسلونا - رييس واحد علوم و تحقيقات - لائوتارو مارتينس - قهرمان بوندسليگا - عبدالحميد ضيايي - نفت مسجد سليمان فولاد - مناسبات تجاري ايران و عراق - مهاجرت دانشجويان - پيام رهبر معظم انقلاب - گزارش تصويري اختصاصي - محمد صادق افراسيابي - دم ديلگون - بحران غزه

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آبان 1398 ساعت 10:212019-11-17سياسي

شماره جدید نشریه فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران منتشر شد


شماره 70 و 71 نشریه فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران ویژه بهار و تابستان 1398 منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شماره 70 و 71 نشریه فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران ویژه بهار و تابستان 1398 با سرمقاله رضا داوری اردکانی رییس فرهنگستان علوم با عنوان خرد، اخلاق و سیاست منتشر شد.

رضا داوری اردکانی در این مقاله با تصریح بر اینکه اگر می توانیم به فکر تدوین برنامه ای برای توسعه باشیم می نویسد: اکنون کشور و انقلاب اندکی به درنگ نیاز دارند که ببنند انقلاب در کجای راه است و کشور چه وضعی دارد و با آن چه باید بکنند.

ظاهراً یه جایی رسیده ایم که اگر کشور و انقلاب با هم کنار نیایند و همراه نشوند بیم آن می رود که دشواری های بزرگ پدید آید.

در چنین شرایطی نه فقط مصلحت اندیشی سیاسی بلکه اخلاق هم حکم می کند که ما عزم خود را برای اصلاح و توسعه جزم کنیم زیرا ماندن در توسعه نیافتگی عوارض و آثار مضر داشته و دارد که از جمله آنها آشوب در فکرها و فهم ها و دور ماندن از خرد و دانایی و فساد و نادرستی و ناپاکی و رواج دروغ و .

است و اینها به کشور و انقلاب هر دو آسیب می رسانند.

در شماره جدید نشریه فرهنگستان علوم اخبار و گزارش های مربوط به فعالیت ها و برنامه های فرهنگستان در شش ماهه اول سال 1398 آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شماره جدید نشریه فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران منتشر شد

شماره جدید نشریه فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران منتشر شد