مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آبان 1398 ساعت 09:332019-11-17اقتصادي

وجود 82 هزار کارت سوخت در پست استان کرمان/ ساعت کاری پست افزایش یافت


به منظور رفاه حال متقاضیان دریافت کارت سوخت باجه های پست همه روزه تا پایان هفته از ساعت هفت و 30 دقیقه صبح تا 21 به صورت یکسره دایر هستند.

- اکبری در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص اینکه افرادی که کارت سوخت آنها در پست مانده است، اظهار کرد: افراد در هنگام مراجعه به پست برای دریافت کارت سوخت بارکد پستی کارت سوخت، کارت و سند مالکیت خودرو کارت شناسایی مالک به همراه داشته باشند.

وی گفت: دریافت کارت سوخت فقط با ارائه تمامی مدارک گفته شده امکان پذیر است و دلیل عمده ای که گاهی کارت سوخت به روال معمول توزیع نمی شود کامل نبودن مدارک است.

وی بیان کرد: به منظور رفاه حال مردم باجه های پست همه روزه تا پایان هفته از ساعت هفت و 30 دقیقه صبح تا 21 به صورت یکسره پاسخگوی مراجعان هستند.

اکبری همچنین از افزایش تعداد باجه های پستی از پنج واحد به 10 واحد در کرمان خبر داد و گفت: هدف از این اقدام این است که مراجعان کمترین معطلی را داشته باشند.

وی با اشاره به وجود دو نقطه توزیع کارت سوخت در شهر کرمان عنوان کرد: کسانی که در مرز خیابان شهید مصطفی خمینی به سمت غرب شهر کرمان سکونت دارند برای دریافت کارت سوختشان به پست واقع در بلوار شهید صدوقی و مابقی افراد ساکن در شرق شهر کرمان به خیابان عدالت جنب بانک ملی مرکزی (اداره پست شهرستان کرمان) مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 82 هزار کارت سوخت در پست استان کرمان/ ساعت کاری پست افزایش یافت

وجود 82 هزار کارت سوخت در پست استان کرمان/ ساعت کاری پست افزایش یافت