مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آبان 1398 ساعت 09:142019-11-17اقتصادي

انجام روزانه 30 هزار مورد بازرسی برای کنترل قیمت ها/فراوانی کالا در بازار


قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت از انجام روزانه 30 هزار مورد بازرسی برای کنترل قیمت ها خبر داد و گفت: کالا در بازار فراوان است و هیچگونه کمبودی به چشم نمی خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین مدرس خیابانی در سومین جلسه ویژه ستاد تنظیم بازار با بیان اینکه هر گونه افزایش قیمت کالاها، به بهانه تغییر نرخ بنزین در بازار رصد می شود، گفت: 4 هزار بازرس از سازمان حمایت و اتاق اصناف، روزانه 30 هزار مورد بازرسی میدانی را در سطح کشور برای کنترل قیمت ها، انجام خواهند داد.

قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: در راستای اجرای طرح اصلاح قیمت بنزین و به منظور کنترل بازار، علاوه بر این گشت های مشترک، سازمان تعزیرات حکومتی نیز با 15 هزار بازرس در قالب 8 هزار اتحادیه، قیمت ها را در بازار رصد می کند.

وی با بیان اینکه ستاد ویژه تنظیم بازار برای رصد قیمت ها در شهرستان ها نیز برگزار خواهد شد، تصریح کرد: روسای سازمان های صنعت، معدن و تجارت در تمام استان ها نیز قیمت ها را به دقت بررسی می کنند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه همه کالاها در بازار فروان است و هیچ گونه کمبود کالایی در کشور وجود ندارد گفت: در تامین کالاهای ضروری و اساسی هیچگونه مشکلی وجود ندارد به میزان کافی کالاها ذخیره سازی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام روزانه 30 هزار مورد بازرسی برای کنترل قیمت ها/فراوانی کالا در بازار

انجام روزانه 30 هزار مورد بازرسی برای کنترل قیمت ها/فراوانی کالا در بازار