مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آبان 1398 ساعت 09:082019-11-17سياسي

مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره ملی مهدویت 15 دی ماه است


معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان قم مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره ملی مهدویت را تا 15 دی ماه اعلام کرد.

- علی حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری دومین جشنواره ملی مهدویت، بیان کرد: این جشنواره با همکاری شورای هماهنگی فعالیت های مهدوی، مسجد مقدس جمکران، حرم مطهر حضرت معصومه(س)، مرکز تخصصی مهدویت، دانشگاه ها و وزارت علوم و معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی کشور برگزار می شود.

وی گفت: با توجه به اهمیت بحث مهدویت و شناخت ماهیت و ضرورت پاسداشت این رکن اعتقادی و با توجه به نقش مهم فرهنگی و هنر و علمی شدن این دو حوزه با محتوای عمیق و متقن کلامی شیعی، نیاز شدیدی به برگزاری برنامه های علمی و فرهنگی و هنری به شکل توأم در فضای علمی کشور احساس می شود.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان قم ادامه داد: با توجه به اینکه در سال های اخیر شاهد کمرنگ شدن برنامه های غنی و فاخر در این حوزه بوده ایم این حرکت فرهنگی و علمی که با حضور نهادهای کارساز در این حوزه رقم خواهد خورد و گامی جدی در زمینه تولید نظریات جدید در حوزه انتظار و خلق آثار علمی که مبین این اندیشه متعالی است، برداشته خواهد شد.

وی با بیان اینکه این جشنواره برای پر کردن خلأهای موجود در برنامه های هنری و ادبی در حوزه مهدویت طراحی شده است، گفت: با توجه به ظرفیت های بالایی که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره ملی مهدویت 15 دی ماه است

مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره ملی مهدویت 15 دی ماه است