مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آبان 1398 ساعت 09:082019-11-17سياسي

اتمام حجت با متخلفان انتخاباتی/برخورد جدی قوه قضاییه با جرائم


رییس دفتر شورای نگهبان خراسان جنوبی گفت: باید اتمام حجت شود که در امر انتخابات با کسی اخوت نداریم و در صورت بروز تخلف به صورت جدی برخورد می کنیم.

- ، حجت الاسلام علی محمدی صبح یکشنبه در ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی خراسان جنوبی بیان کرد: هر انتخابات دارای چهار رکن شامل سلامت، امنیت، مشارکت مردم و رقابت است.

وی با بیان اینکه سلامت به دو گروه اجرا و نظارت بستگی دارد که اگر به درستی انجام شود انتخاباتی سالم خواهیم داشت، افزود: با توجه به شرایط حساس جامعه نیازمندیم زمینه حداکثری حضور مردم در انتخابات فراهم شود.

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه 95 درصد تخلفات در حوزه رقابت رخ می دهد، اظهار کرد: باید تمام توان را در این حوزه متمرکز کنیم تا مانع بروز تخلفات احتمالی شویم.

رییس دفتر شورای نگهبان خراسان جنوبی با بیان اینکه طی سال های گذشته رسیدگی به پرونده های تخلف انتخاباتی با تاخیر انجام می شد، ادامه داد: در امر انتخابات قوه قضاییه رسالتی جدی داشته چراکه باید به تخلفات انتخاباتی به روز رسیدگی کند.

وی با بیان اینکه قبل از شروع تبلیغات نامزدها جلساتی برگزار و تمام جرائم انتخاباتی تشریح شود، افزود: همچنین باید اتمام حجت شود که با کسی اخوت و غیر اخوت نداریم و در صورت بروز تخلف به صورت جدی برخورد می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام حجت با متخلفان انتخاباتی/برخورد جدی قوه قضاییه با جرائم

اتمام حجت با متخلفان انتخاباتی/برخورد جدی قوه قضاییه با جرائم