مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آبان 1398 ساعت 09:062019-11-17اقتصادي

واحدهای صنعتی مهاباد چشم به راه افزایش منابع مالی


مشکل اصلی واحد های صنعتی در شهرستان مهاباد کمبود منابع مالی و نبود سرمایه در گردش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز مهاباد ،رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد در جلسه هم اندیشی صاحبان مشاغل و کار آفرینان این شهرستان گفت: بر اساس پایش های مستمر از واحدهای تولیدی و احصای مشکلات این واحدها، مشخص شد بیشتر واحدهای صنعتی مهاباد با کمبود منابع مالی و سرمایه در گردش مواجه هستند.

جهین افزود: هم اکنون رونق مجدد واحدهای تولیدی قابل راه اندازی، تامین مالی از محل منابع داخلی بانک ها، کمک به تکمیل طرح های در دست اجرای بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی و نیز حمایت از صنایع دانش بنیان در اولویت قرار دارد.

وی با اشاره به مطالبه بخش تولید از سیستم بانکی مبنی بر تسریع در فرآیند اعطای تسهیلات و حذف قوانین دست و پاگیر گفت: امید است که سیستم بانکی در ادامه کار و تا پایان سال به تعهدات خود طبق رویه تعیین شده کارگروه رفع موانع تولید عمل کند.

رییس اداره صنعت معدن و تجارت مهاباد هدف ازتشکیل این جلسه را حمایت از تولید داخلی اعلام و اضافه کرد با هدف حمایت از تولیدات بومی و داخلی و تحکیم رابطه بین سیستم بانکی با تولید کنندگان، کار آفرینان، بازاریان و اصناف مهاباد و به منظور تحقق منویات مقام معظم رهبری، مشکلات و موانع واحد های صنعتی، معدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای صنعتی مهاباد چشم به راه افزایش منابع مالی

واحدهای صنعتی مهاباد چشم به راه افزایش منابع مالی