مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آبان 1398 ساعت 08:522019-11-17اقتصادي

ناسا صدها میلیون دلار به «بویینگ» پرداخت کرد


گزارش حسابرسی گفته است که ناسا با پرداخت صدها میلیون دلار به شرکت بویینگ یک قرارداد ثابت برای توسعه سفینه فضایی برای حمل فضانوردان به ایستگاه فضایی بین المللی (ISS)، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علمی و  دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از آر.

اف.

ای، گزارش حسابرسی گفته است که ناسا با پرداخت صدها میلیون دلار به شرکت بویینگ قرارداد ثابت برای توسعه یک سفینه فضایی برای حمل فضانوردان به ایستگاه فضایی بین المللی (ISS)، بسته است.

ایالات متحده از زمان پایان برنامه Space Shuttle در سال 2011 به روسیه تکیه کرده است تا خدمه خود را به ایستگاه فضایی بین المللی منتقل کند، اما در حال حاضر قردادهای میلیاردی با دو شرکت بویینگ و اسپیس ایکس بسته تا آنها را برای ساخت یک سفینه فضایی در خدمت خود درآورد.

  طبق قرارداد منعقد شده بین ناسا و این دو شرکت، بویینگ و شرکت خصوصی اسپیس اکس موظف هستند، سفینه ای با قابلیت حمل فضانوردان را طراحی کنند تا ناسا، فضانوردان را به ایستگاه فضایی ارسال کند.

  گزارش جدید حاکی از آن است:  ناسا توافق کرده مبلغ 287.

2 میلیون دلار بیشتر از قیمت های ثابت بویینگ را برای کاهش فاصله 18 ماهه در پروازهای ISS پیش بینی شده در سال 2019 بپردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناسا صدها میلیون دلار به «بویینگ» پرداخت کرد

ناسا صدها میلیون دلار به «بویینگ» پرداخت کرد