مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آبان 1398 ساعت 08:382019-11-17اجتماعي

بیش از 350خانوار در هفته پایانی ماه صفر درمنازل مشهد اسکان یافتند


طراح پویش مردمی «منزل من هم زائر سرا ست» گفت: با همکاری کانون فرهنگی زندگی شیرین و کانون جهاد خدمت، موفق شدیم طی شش روز پایانی ماه صفر، - مشهد – طراح پویش مردمی منزل من هم زائر سرا ست گفت: با همکاری کانون فرهنگی زندگی شیرین و کانون جهاد خدمت، موفق شدیم طی شش روز پایانی ماه صفر، بالغ بر 350 خانواده را در مشهد، اسکان دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جواد علما، مسئول پویش مردمی منزل من هم زائر سراست در مراسم افتتاحیه دبیرخانه دائمی پویش مردمی منزل من هم زائرسرا ست ، که شب گذشته در فرهنگسرای زیارت مشهد برگزار شده بود، اظهار کرد: راه اندازی این پویش یکی از آرزوهای من بود که خوشبختانه با همکاری کانون فرهنگی زندگی شیرین و مجید عسکری، مسئول کانون جهاد خدمت، موفق شدیم طی شش روز پایانی ماه صفر، بالغ بر 350 خانواده را در مشهد، اسکان دهیم.

وی افزود: باتوجه به درخواست های مکرر همشهریان مشهدی و بازدیدهای صورت گرفته از طرف تولیت آستان قدس و دیگر نهادهای مرتبط، برای ادامه یافتن پویش مردمی منزل من هم زائر سرا ست ، مکان مشخصی برای دبیرخانه دائمی این طرح در نظر گرفته شد.

علما تصریح کرد: روند دبیرخانه دائمی بدین صورت است که هر ماه را به ده قسمت که سه شب و چهار روز را شامل می شود، تقسیم کرده ایم، سپس با علاقمند به همکاری در این پویش تماس گرفته و باتوج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 350خانوار در هفته پایانی ماه صفر درمنازل مشهد اسکان یافتند

بیش از 350خانوار در هفته پایانی ماه صفر درمنازل مشهد اسکان یافتند