مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آبان 1398 ساعت 08:212019-11-17دانش

دانشجویان بی انگیزه و هزار دردسر...


وقتی به دورانی از زندگی می رسیم که محیط مدرسه را رها کرده و وارد دانشگاه می شویم مانند آن است که از برکه ای کوچه وارد اقیانوسی عظیم با طوفان های سهمگینی شده ایم.

- این مثال برای آن است که فضای علم با اکتشافات بسیاری که هر روزه در سراسر دنیا شاهد آن هستیم و تغییراتی که در زندگی بشر به دنبال داشته، از مرحله ای به نام دانشجوی ورودی آغاز می شود.

در وهله اول با دانشگاهی روبرو می شوید که از سوابق علمی، اعضای هیئت علمی و افتخارات دانشجویانی که زمانی در آن درس خواندند، بیشتر می شنوید اما هرچه پیش بروید دانشگاه لایه های بیشتری از خود به شما نشان می دهد.

زندگی دانشجویی با فراز و نشیب های فراروانی روبروست و از این لحاظ دارای شیرینی و تلخی هایی است که تمام آنها بعد از زمان تحصیل جزء بهترین خاطرات شما محسوب می شوند، دانشگاه بوعلی سینا از آن دست دانشگاه های مادری است که اکثر رشته های تحصیلی را در تمامی مقطع تحصیلات تکمیلی ارائه داده، این دانشگاه از جایگاه علمی مناسبی در سطح کشور برخوردار است و اساتید برجسته ای در زمینه های علمی مختلف دارد و دانشجویان نمونه ای نیز به جامعه تحویل داده است.

این بیانی اجمالی از دانشگاهی است که حدود سه سال در آن تحصیل می کنم، جدای از جایگاه علمی و اساتید و دیگر مباحث که جا دارد در زمانی دیگر نسبت به آن صحبت ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان بی انگیزه و هزار دردسر...

دانشجویان بی انگیزه و هزار دردسر...