مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آبان 1398 ساعت 07:512019-11-17اقتصادي

گرامی مقدم: اعتراضات مردمی به رسمیت شناخته شود


راه فروکش کردن اعتراضات مردمی این است که این اعتراضات به رسمیت شناخته شود و همچنین این اطمینان داده شود که درآمدهای ناشی از افزایش قیمت بنزین صرف رفاه مردم می شود.

- سخنگوی حزب اعتماد ملی گفت: راه فروکش کردن اعتراضات مردمی این است که این اعتراضات به رسمیت شناخته شود و همچنین این اطمینان داده شود که درآمدهای ناشی از افزایش قیمت بنزین صرف رفاه مردم می شود.

اسماعیل گرامی مقدم در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه در دنیای امروز اعتراض جامعه به حکومت به رسمیت شناخته شده است، اظهار کرد: نوع مناسبات میان ملت ها و حکومت ها اقتضا می کند که راه و بستری برای ابراز اعتراضات وجود داشته باشد؛ زیرا اگر اعتراضی وجود نداشته باشد، اصلاحی هم انجام نمی شود.

وی ادامه داد: البته اعتراضات باید ساماندهی شده باشد نه اینکه حکومت آن را رها کند.

اگر چنین اتفاقی رخ دهد اعتراضات کارکرد اصلاحی نخواهد داشت بلکه شکل تخریبی به خود می گیرد و در نهایت به آشوب منجر می شود؛ بنابراین حکومت ها باید به ساماندهی اعتراضات توجه داشته باشند، البته این اتفاق در کشور ما رخ نداده است.

این فعال سیاسی همچنین با بیان اینکه ساماندهی اعتراضات می تواند از مسیر احزاب دنبال شود، خاطرنشان کرد: اعتراضات اگر به وسیله احزاب برگزار شود، رفته رفته نهادینه می شود و منجر به آشوب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرامی مقدم: اعتراضات مردمی به رسمیت شناخته شود

گرامی مقدم: اعتراضات مردمی به رسمیت شناخته شود