مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آبان 1398 ساعت 07:272019-11-17فرهنگي

«جوکر» برنده قورباغه طلایی جشنواره «کمراایمج» شد


بیست و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم «کمراایمج» لهستان که مهم ترین رویداد سینمایی جهان در عرصه هنر فیلمبرداری است جایزه اول خود را به فیلم «جوکر» ساخته «تاد فیلیپس» داد.

- بیست و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم کمراایمج لهستان که مهم ترین رویداد سینمایی جهان در عرصه هنر فیلمبرداری است جایزه اول خود را به فیلم جوکر ساخته تاد فیلیپس داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر، در بخش رقابتی اصلی جشنواره کمراایمج فیلم جوکر با فیلمبرداری لاورنس شر ، در رقابت با آثار مهمی چون مرد ایرلندی به کارگردانی مارتین اسکورسیزی و فیلمبرداری رودریگو پیترو ، بروکلین بی مادر به کارگردانی ادوارد نورتون با فیلمبرداری دیک پاپ ، یک افسر وجاسوس ساخته رومن پولانسکی با فیلمبرداری پاول اِدلمن ، سایه ساخته ژانگ ییمو با فیلمبرداری ژیائودینگ ژائو ، فورد در مقابل فراری از جیمز منگولد با فیلمبرداری فدون پاپامیکاییل و آخرین سیاه پوست در سانفرانسیسکو ساخته جو تالبوت با فیلمبرداری آدام نیوپورت-برا در نهایت توانست جایزه اصلی قورباغه طلایی این رویداد سینمایی را به خود اختصاص ددهد.

همچنین قورباغه نقره ای و برنزی بهترین فیلمبرداری این جشنواره نیز به ترتیب به دو فیلم دو پاپ به کارگردانی فرناندو میرالس و با تصویربرداری سزار شارلون و پرنده رنگ ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«جوکر» برنده قورباغه طلایی جشنواره «کمراایمج» شد

«جوکر» برنده قورباغه طلایی جشنواره «کمراایمج» شد