مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آبان 1398 ساعت 06:512019-11-17اقتصادي

قرارداد بومی سازی سامانه لیزر فیبر ماشین جوش اسید شویی فولاد مبارکه


قرارداد ساخت و بومی سازی سامانه لیزر فیبر ماشین جوش اسیدشویی شماره 2 شرکت فولاد مبارکه اصفهان با مؤسسه علوم و فنون لیزر ایران به امضا رسید.

- همکاری شرکت دانش بنیان در تولید تجهیز فولادی منحصر به فرد قرارداد بومی سازی سامانه لیزر فیبر ماشین جوش اسید شویی فولاد مبارکه قرارداد ساخت و بومی سازی سامانه لیزر فیبر ماشین جوش اسیدشویی شماره 2 شرکت فولاد مبارکه اصفهان با مؤسسه علوم و فنون لیزر ایران به امضا رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ با ایجاد این تفاهم نامه، ایران هم به جمع معدود کشورهای صاحب دانش فنی تولید این تجهیزات منحصربه فرد می پیوندد.

رییس واحد قراردادهای توسعه و اجرای طرح های شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت: با همکاری و پیگیری واحد تولید نورد سرد و واحد قراردادهای توسعه و اجرای طرح های شرکت مقدمات این کار بزرگ فراهم و در نهایت به عقد قرار داد با شرکت های داخلی منجر شد.

مسعود گل افشان با اشاره به مزیت های بومی سازی این قبیل تجهیزات در کشور گفت: عقد قرارداد با شرکت دانش بنیان ایرانی، علاوه بر بومی سازی این تجهیزات، ارتقای دانش فنی و امکان دست یابی به توان تولید تجهیزات High-Tech در کشور، جلوگیری از خروج ارز از کشور، صرفه جویی قابل توجه اقتصادی در مقایسه با خرید خارجی و وابسته نبودن به تکنولوژی شرکت های آمری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارداد بومی سازی سامانه لیزر فیبر ماشین جوش اسید شویی فولاد مبارکه

قرارداد بومی سازی سامانه لیزر فیبر ماشین جوش اسید شویی فولاد مبارکه