مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آبان 1398 ساعت 06:502019-11-17بين الملل

انتشار اسناد محرمانه دولتی چین درباره سین کیانگ از سوی نیویورک تایمز


نشریه آمریکایی نیویورک تایمز با استناد به آنچه که افشای کم سابقه و نادر اسناد دولتی چین خوانده، جزییاتی درباره عملیات امنیتی پکن علیه مسلمانان منطقه سین کیانگ را منتشر کرده از جمله اینکه رییس جمهور چین به مقامهای این کشور در این ارتباط دستور داده .

- نشریه آمریکایی نیویورک تایمز با استناد به آنچه که "افشای کم سابقه و نادر اسناد دولتی چین" خوانده، جزییاتی درباره عملیات امنیتی پکن علیه مسلمانان منطقه سین کیانگ را منتشر کرده از جمله اینکه رییس جمهور چین به مقامهای این کشور در این ارتباط دستور داده بود "هیچگونه رحمی در برخورد با جدایی طلبی و افراطگری" نداشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه نیویورک تایمز گزارش کرده که به 403 صفحه از اسناد داخلی دولت چین دست پیدا کرده که جزییات جدیدی را درباره سیاستها و اقدامات به شدت محرمانه و مناقشه برانگیز حزب کمونیست چین علیه مسلمانان منطقه سین کیانگ این کشور مشخص می کند.

نیویورک تایمز نوشت، این اسناد دربردارنده یک سری سخنرانی های تا کنون منتشر نشده شی جینپینگ، رییس جمهور چین و همچنین دستورات و گزارشهایی درباره اقدامات تجسسی و کنترلی اعمال شده بر مسلمانان قوم اویغور بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار اسناد محرمانه دولتی چین درباره سین کیانگ از سوی نیویورک تایمز

انتشار اسناد محرمانه دولتی چین درباره سین کیانگ از سوی نیویورک تایمز