مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آبان 1398 ساعت 06:442019-11-17ورزشي

فدراسیون عامل افتضاح تیم ملی/ مقایسه کی روش و ویلموتس اشتباه است


مربیان پیشین تیم ملی فوتبال ایران و کارشناسان این رشته با اشاره به باخت های تیم ملی مقابل بحرین و عراق، فدراسیون را به عنوان عامل اصلی این ناکامی معرفی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تیم ملی فوتبال ایران پس از باخت مقابل بحرین به مصاف عراق رفت تا در چهارمین دیدار مرحله گروهی مقدماتی انتخابی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت های 2023 آسیا نیز مقابل این تیم طعم تلخ شکست را تجربه کنند.

باختی که شاگردان مارک ویلموتس را در گروه C این رقابت ها شش امتیازی نگه داشت تا در رده سوم قرار گیرد و صعودش به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 به اما و اگر بکشد.

تیمی که در دو دوره قبلی با اقتدار به جام های جهانی صعود کرد حالا در دوره گذار قرار گرفته است و با کمترین هماهنگی به مصاف رقیب سنتی خود عراق رفت تا ببازد و هواداران فوتبالی کشور را در بهت و حیرت فرو برد.

ملی پوشان ایران در حالی مقابل عراق شکست خوردند که کوتاه ترین اردوی آماده سازی را چهار روز قبل از این بازی در تهران آغاز کردند.

شروع اردویی که تحت تاثیر عدم پرداخت مطالبات سرمربی تیم ملی برگزار شد تا مارک ویلموتس قبل از سفر به تهران در ترکیه بماند و منتظر پرداخت قسط اول قراردادش باشد.

مربی بلژیکی آنقدر در استانبول ماند تا مسئولان فدراسیون با جیب های پر از یورو به همسایه شمال غرب ایران سفر کردند تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فدراسیون عامل افتضاح تیم ملی/ مقایسه کی روش و ویلموتس اشتباه است

فدراسیون عامل افتضاح تیم ملی/ مقایسه کی روش و ویلموتس اشتباه است