مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آبان 1398 ساعت 06:172019-11-17دانش

هادی پور به عنوان بهترین ورزشکار مرد سال 2019 انتخاب شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اداره کل روابط عمومی وزارت علوم به نقل از فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، در چهارمین مراسم FISU Gala که همزمان با سی و ششمین مجمع عمومی فدراسیون بین المللی ورزش های دانشگاهی در تورین ایتالیا در حال برگزاری است و شب .

- آرمین هادی پور، تکواندو کار کشورمان از سوی فدراسیون بین المللی ورزش های دانشگاهی FISU به عنوان بهترین ورزش کار مرد در سال 2019 انتخاب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اداره کل روابط عمومی وزارت علوم به نقل از فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، در چهارمین مراسم FISU Gala که همزمان با سی و ششمین مجمع عمومی فدراسیون بین المللی ورزش های دانشگاهی در تورین ایتالیا در حال برگزاری است و شب گذشته بهترین های این فدراسیون در سال 2019 معرفی شدند.

در این مراسم آرمین هادی پور تکواندو کار شایسته کشورمان در بخش مردان به عنوان بهترین ورزشکار معرفی و جایزه بهترین ورزشکار سال را دریافت کرد.

وی به دلیل کسب سه مدال طلا طلای پیاپی Universiade تابستانی در Gwangju 2015، Taipei 2017 و Napoli 2019 موفق به کسب این افتخار شده است.

همچنین در بخش زنان هم کیم آلانگ، ستاره اسکیت سرعت آهنگ کوتاه کره جنوبی دارنده 2 مدال طلای یونیورسیاد زمستانی در آلماتی 2017 و کراسنویارس 2019 به عنوان بهترین ورزشکار زن انتخاب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هادی پور به عنوان بهترین ورزشکار مرد سال 2019 انتخاب شد

هادی پور به عنوان بهترین ورزشکار مرد سال 2019 انتخاب شد