مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آبان 1398 ساعت 05:402019-11-17اجتماعي

طرح نماد چیست؟


معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از اجرای طرح نماد برای مقابله با آسیب های اجتماعی در سطح 430 مدرسه استان در سال تحصیلی جاری خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از اجرای طرح نماد برای مقابله با آسیب های اجتماعی در سطح 430 مدرسه استان در سال تحصیلی جاری خبر داد.

سید مجتبی موسوی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اجرای طرح نماد در 430 مدرسه استان کرمانشاه در سال تحصیلی جاری، اظهار کرد:امسال این طرح برای یک سوم دانش آموزان کرمانشاهی که حدود 110 هزار دانش آموز از مجموع 325 هزار دانش آموز استان را شامل می شود، اجرایی خواهد شد.

موسوی گفت: سال گذشته این طرح در 129 مدرسه استان کرمانشاه شامل 60 مدرسه در شهرستان پاوه، 66 مدرسه در شهرستان هرسین و شش مدرسه در ناحیه یک شهر کرمانشاه به صورت آزمایشی اجرا شد که با توجه به موفقیت آمیز بودن این طرح، اجرای آن در سطح مدارس بیشتری در برنامه امسال آموزش و پرورش قرار گرفته است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در ادامه طرح نماد را طرح نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان عنوان کرد و افزود: در قالب این طرح کنترل و کاهش میزان بروز اعتیاد و دیگر آسیب های اجتماعی در جامعه از طریق مدارس دنبال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح نماد چیست؟

طرح نماد چیست؟