مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آبان 1398 ساعت 18:302019-11-16سياسي

رحمانی فضلی: ادامه اقدامات غیرقانونی به نفع هیچ کس نیست


وزیر کشور با بیان اینکه ادامه اقدامات غیرقانونی به نفع هیچ کس نیست، گفت: در شرایطی که کشور ما در آن واقع است باید تلاش کنیم همه ما ولو اگر اعتراضی هست در یک بستر قانونی انجام گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور با بیان اینکه نیروهای امنیتی و انتظامی خویشتن داری کرده اند، گفت: متأسفانه عده ای با اعلام اینکه نسبت به این موضوع اعتراضاتی دارند، در برخی از شهر ها با اقداماتی که انجام دادند مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کردند.

دیروز نیرو های نظامی، امنیتی و استانداری ها خویشتن داری و هدایت کردند تا به نحو احسن و با شرایط مناسبی اگر تجمعی است، پایان پذیرد رحمانی فضلی افزود: از امروز صبح در برخی از شهرها با انجام برخی اقدامات کاملاً غیرقانونی و قانون شکنانه به مراکز عمومی مثل بیمارستان ها و برخی از جاهایی که مردم در آنجا بودند، به اموال عمومی، به ماشین و اتومبیل های مردم خسارت وارد کردند و به شکستن شیشه ها و بستن جاده ها در برخی از شهرها و  ایجاد بی انضباطی و ترافیک در داخل شهر اقدام کردند.

وی با اشاره به اینکه برخی از مردم با ما تماس گرفته اند که 8 ساعت در ترافیک مانده اند، ادامه داد: تذکرات لازم داده شد، انتظار ما این بود که این موضوع با اعلام نظرات به عنوان اعتراض پایان پذیرد، اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رحمانی فضلی: ادامه اقدامات غیرقانونی به نفع هیچ کس نیست

رحمانی فضلی: ادامه اقدامات غیرقانونی به نفع هیچ کس نیست