مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آبان 1398 ساعت 17:532019-11-16سياسي

مشکل ایمنی جاده ها معطوف به سوء مدیریت است


با وجود نظارت دقیق ناجا و کنترل در تولید خودرهای تا حدودی استاندارد، مرگ سالانه 17 هزار ایرانی در جاده ها بیشتر محصول مدیریت ضعیف دست اندرکاران ایمنی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ستاد دیه کشور، سید اسدالله جولایی در جلسه سیاست گذاری پنجمین کنفرانس بین المللی حوادث رانندگی که به میزبانی دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: ما در قبال حبس بدهکاران مالی همواره به این نحو صحبت می کنیم که افراد با همه مشکلات اگر روانه زندان شدند و در ادامه با همت جمعی از خیرین از بند رهایی یافتند مشکل آن ها برای همیشه حل شده و احصای آلام این دسته از هموطنان محلی از اعراب ندارد، اما در قبال بدهکاران دیات جرحی یا فوتی هرگز نمی توان این مسئله را مطرح نمود.

زیرا فرد یا خانواده ای که عزیز خود را در سانحه ای جاده ای از دست داده یا مجبور به نگهداری او بر روی تخت شده و هزینه های گزافی را بعضا تا آخر عمر برای درمان او باید بپردازد مشکل او هیچ گاه حل نمی شود.

بله با حمایت نیکوکاران شخص زندانی بدهکار دیه از بند رهایی می یابد اما خانواده متوفی و مصدوم هیچ گاه از این گرفتاری و درد بزرگ خلاصی ندارد.

وی ادامه داد: با استناد به این صحبت باید به عرض برسانم سال گذشته افزون بر مرگ 17 هزار هموطن ایرانی در مسیر جاده ها طبق آمار نزدیک به 360 هز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل ایمنی جاده ها معطوف به سوء مدیریت است

مشکل ایمنی جاده ها معطوف به سوء مدیریت است