مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آبان 1398 ساعت 17:532019-11-16سياسي

دیدار رییس و مدیران سازمان قضایی با آیت الله نوری همدانی


رییس و مدیران سازمان قضایی نیروهای مسلح با آیت الله نوری همدانی دیدار کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رییس و مدیران سازمان قضایی نیروهای مسلح با آیت الله العظمی نوری همدانی دیدار کردند.

این مرجع عالیقدر جهان تشیع در این دیدار به حاشیه سازی های اخیر برخی مسئولان واکنش نشان داد و گفت: مسئولان باید از درد و رنج مردم کم کنند نه اینکه با حاشیه سازی سبب افزایش غم مردم شوند.

آیت الله نوری همدانی تصریح کرد: مسئولان با هم وحدت داشته باشند و اختلافات را به میان مردم و جامعه نکشانند، باید از درد و رنج مردم کم کنند نه اینکه با حاشیه سازی سبب افزایش غم مردم شوند.

این مرجع تقلید خطاب به برخی مسئولان تأکید کرد: به جای حاشیه سازی و حرف های اختلافی، به مردم برسید و وظیفه خودتان را انجام دهید؛ مردم از نظر معیشت و اقتصاد مشکل دارند و جوانان کار و ازدواج می خواهند، بروید وقت خود را صرف مردم کنید.

مرجع عالیقدر جهان تشیع خاطر نشان کرد: مردم به ما مراجعه می کنند چرا شما درباره مشکلات حرف نمی زنید، مردم بدانند ما از گرانی و تورم و اقتصاد تا دیرکرد بانک ها تذکر می دهیم اما برخی مسئولان توجه ندارند.

وی در ادامه با قدردانی از اقدامات دستگاه قضا در مبارزه با فساد اضافه کرد: امروز قوه قضاییه به شدت در حال مبارزه با فساد است و اقدامات دستگاه قضا در مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار رییس و مدیران سازمان قضایی با آیت الله نوری همدانی

دیدار رییس و مدیران سازمان قضایی با آیت الله نوری همدانی