مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آبان 1398 ساعت 16:202019-11-16سياسي

تداوم فعالیتهای صنعت هسته ای


دستیار ویژه ریاست سازمان انرژی اتمی گفت: صنعت هسته ای با نشاط و پویایی تمام به فعالیت های خود از جمله مدرن سازی راکتور تحقیقاتی خنداب اراک ادامه می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی سازمان انرژی اتمی ایران؛ چهل و نهمین نمایشگاه تخصصی دستاورد های صنعت هسته ای کشور شنبه 25 آبان 98 در مؤسسه آموزش عالی انرژی ساوه با حضور آقای علی اصغر زارعان دستیار ویژه رییس سازمان انرژی اتمی ایران، افتتاح شد.

دستیار ویژه ریاست سازمان انرژی اتمی در این مراسم گفت: آمریکا در صدد نفوذ در افکار با هدف تغییر رفتار با راهبرد تفرقه افکنی و ایجاد یأس و نا امیدی در حوزه های تصمیم گیری و تصمیم سازی نظام است.

وی ترویج تولید علم و فناوری را بنا به فرموده رهبری به عنوان یک عمل صالح معرفی و از تلاشگران، استادان و اعضاء هیأت علمی مؤسسه آموزش عالی انرژی که در این راستا تلاش می کنند، قدردانی کرد.

آقای زارعان ادامه داد: آمریکا به دنبال این است که انقلاب اسلامی ایران به ویژه در عرصه تولید علم مدلی برای سایر کشور ها نشود و اگر این محدودیت ها نبود فعالیت های علمی کشور در اوج قرار داشت.

به رغم برخی از محدودیت ها ما در عرصه های علمی کشور شانه به شانه برخی از کشور ها و گاهی جلوتر از آن ها در حرکت هستیم، از جمله به دلیل داشتن چرخه سوخت بومی در فعال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم فعالیتهای صنعت هسته ای

تداوم فعالیتهای صنعت هسته ای