مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آبان 1398 ساعت 16:052019-11-16سياسي

جلسه هم اندیشی مدیران صدا و سیما با فرمانده و مسئولان سپاه استان اردبیل


در آستانه هفته بسیج , مدیران صدا و سیمای مرکز اردبیل با فرمانده و مسئولان سپاه حضرت عباس(ع) استان دیدار و درباره برنامه های هفته بسیج تبادل نظر کردند.

- در آستانه هفته بسیج , مدیران صدا و سیمای مرکز اردبیل با فرمانده و مسئولان سپاه حضرت عباس(ع) استان دیدار و درباره برنامه های هفته بسیج تبادل نظر کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما از اردبیل فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان در این دیدار با اشاره به فعالیت های چند بعدی بسیج گفت: بسیج سازمانی مردمی و منعطف است که علاوه بر هوشیاری در برابر تهدیدات امنیتی دشمنان همه توان خود را برای خدمت بی منت به مردم به کار گرفته و در عرصه های مختلف سازندگی، فرهنگی، اقتصادی و تولیدی به مردم کمک می کند.

سردار بابازاده ضمن قدردانی از صدا و سیما برای پوشش فعالیت های بسیج و سپاه، نشان دادن توانمندی، قدرت و خدمات بسیج را موجب دلگرمی مردم دانست و از صدا و سیما خواست قهرمانان عرصه دفاع مقدس و عرصه ای سازندگی و فرهنگی را هنرمندانه به مردم معرفی، روحیه ایثار را ترویج و در جامعه امید آفرینی کنند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان هم با اشاره به تلاش امپراطوری رسانه ای دشمنان برای تضعیف انقلاب گفت: انقلاب ما دشمن را تحقیر و مهجور کرده و بسیج به عنوان بزرگترین پدیده انقلاب، طلایه دار این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه هم اندیشی مدیران صدا و سیما با فرمانده و مسئولان سپاه استان اردبیل

جلسه هم اندیشی مدیران صدا و سیما با فرمانده و مسئولان سپاه استان اردبیل