مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آبان 1398 ساعت 15:052019-11-16سياسي

دوستی بین ادیان نیاز جهانی است


رییس جامعه المصطفی با بیان اینکه این مرکز افرادی تربیت می کند که بتوانند در جامعه اثرگذار باشند و در برقراری دوستی و صلح ایفای نقش کنند، - گفت: دوستی بین ادیان گوناگون، نیاز جهانی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام عباسی در دیدار دبیرکل انجمن اسلامی چین و هیئت همراه، با اشاره به فرارسیدن هفته وحدت، آن را نشانه عزم راهبردی جمهوری اسلامی در زمینه وحدت امت اسلامی و نزدیکی پیروان مذاهب اسلامی دانست و تصریح کرد: ما به پیروان همه مذاهب اسلامی و ادیان دیگر احترام می گذاریم و تلاش ایران، تحکیم برادری میان مسلمانان و پیروان سایر ادیان در جهان است.

وی، با اشاره به روابط دوستانه و صمیمانه ایران و چین گفت: ما جمهوری اسلامی ایران و جامعهالمصطفی را متعلق به همه انسان های علاقمند به معنویت و اخلاق می دانیم.

رییس جامعه المصطفی با اعلام انزجار از دشمنان وحدت ادیان و مذاهب، اظهار داشت: پیام وحدت آفرین انقلاب اسلامی، پیام معنویت، عقلانیت و عدالت برای همه انسان هاست.

حجت الاسلام عباسی با بیان این که جامعهالمصطفی خود را صاحب مسئولیت جهانی و بین المللی برای ابلاغ علم و معنویت به انسان ها می داند، ظرفیت همکاری جامعه المصطفی و مراکز علمی چین را بسیار زیاد دانست و گفت: سیاست المصطفی، تربیت دانشجویانی است که در قبال کشور و جامعه خویش ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوستی بین ادیان نیاز جهانی است

دوستی بین ادیان نیاز جهانی است