مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آبان 1398 ساعت 13:362019-11-16حوادث

کشف 15 میلیارد داروی تاریخ مصرف گذشته از یک انبار در جنوب تهران


رییس پایگاه یکم پلیس امنیت عمومی از کشف یک انبار بزرگ داروهای قاچاق و تاریخ مصرف گذشته در جنوب تهران و کشف 15 هزار قلم داروی فاسد به ارزش 15 میلیارد ریال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ بهنام ایرانمنش در توضیح این خبر اظهار کرد: با دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی اقدام به توزیع داروهای قاچاق و تاریخ گذشته در سطح شهر می کند، بررسی موضوع در دستور کار تیم عملیات پایگاه یکم پلیس امنیت عمومی پایتخت قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در تحقیقات پلیسی به دست آمد که این فرد هزاران قلم داروی قاچاق و تاریخ مصرف گذشته و فاسد را در یک انبار بزرگ در محدوده چهار دانگه جمع آوری و دپو کرده است.

وی با اشاره به اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضایی قرار گرفت، توضیح داد: با دستور قضایی و هماهنگی با کارشناسان غذا و داروی وزارت بهداشت تیم عملیات پایگاه یکم پلیس امنیت عمومی در محل انبار حاضر و در بررسی های تکمیلی مشخص شد این اقلام قابلیت مصرف نداشته و برای سلامت مصرف کنندگان خطر ناک می باشد ، همچنین فاقد مجوزهای قانونی و گمرکی است.

ایرانمنش با بیان اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر شد، افزود: با توجه به حساسیت موضوع و بحث سلامت شهروندان انبار موصوف با دستور قضایی پلمب شد تا کالای غیر قابل مصرف در اختیار مصرف کنندگان قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 15 میلیارد داروی تاریخ مصرف گذشته از یک انبار در جنوب تهران

کشف 15 میلیارد داروی تاریخ مصرف گذشته از یک انبار در جنوب تهران